
W jaki sposób iluzjoniści wykorzystują niedoskonałości naszych zmysłów? Jak wielką siłę ma sugestia? Czy rytm wpływa na poczucie czasu? Jak specjaliści od reklamy stosują w praktyce wiedzę o funkcjonowaniu umysłu? Na te i podobne pytania studenci Akademii Młodych Odkrywców poszukiwali odpowiedzi 24 kwietnia br. u specjalistów z Centrum Nauki Kopernik z Warszawy, których Uczelnia gościła w ramach IX Festiwalu Nauki.
Kto nie był, niech żałuje!
Poniżej znajduje się galeria zdjęć, natomiast dla nieobecnych mamy podsumowanie wystawy w załączniku.
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"